Disahkan
10/10 Luar biasa
21 Jun 2026
Kızımla 3 gün konaklama fırsatımız oldu. Kapıda güler yüzle karşılandık sürekli ilgiliydiler. Aile işletmesi. Gerçekten harika insanlar. Odamızda cam tavan bir bölüm vardı. Çok ferah ve temizdi. Kendimizi evimizde hissettirdiler. Kısmet olur da tekrar gelme fırsatımız olursa eğer kesinlikle başka bir yer düşünmüyorum. Her yere yürüme mesafesinde. Arka kısımda çok güzel geniş bir bahçeleri var. Asla eleştiri değil öneri olarak söyleyebilirim ki o harika bahçede Ege yöresinden kahvaltılar verilirse çok hoş olur 🙏☺️
Leyla Sevecen
Leyla Sevecen, perjalanan 3 malam



















