Verified
6/10 Good
Jun 21, 2026
Rummen var helt okej. Fräscha sängar/sängkläder och tillräckligt välstädat. Samtidigt som oss bodde ett stort gäng fotbollsungdomar med coacher där och då de var inne på sin femte vecka var de kanske lite väl hemmastadda, vilket märktes i kök och i duschrummen. Men de var vänliga och trevliga, så för en natt var det inget att uppröras över.


Tobias
Tobias, 1-night trip


















